vineri, 6 mai 2016

"Stări corectate" a ieșit de sub tipar

În sfârșit, un vis a devenit realitate, după foarte mult timp de așteptări și de frământări. E aproape așa cum mă așteptam și, mulțumesc lui Dumnezeu, în ultima vreme am reușit să învăț câteva lucruri importante și, voi continua să învăț!

Tirajul cărții a fost limitat și, în mod surprinzător, după ce am dat la editură comanda au mai apărut câteva cereri, de aceea mă văd nevoit să recurg la un mic compromis și la înțelegerea unora dintre cititori pentru ca totuși cartea să ajungă sub ochii voștri. Câțiva dintre voi sunteți apropiați (frați, rude sau prieteni care vă cunoașteți și sunteți fizic aproape), de aceea voi trimite (voi înmâna), în aceste cazuri, un singur exemplar cu rugămintea de a vă împrumuta cartea dacă într-adevăr sunteți interesați. Toți sunteți importanți pentru mine, iar "departajarea" o fac în funcție de interesul și încrederea pe care mi le-ați acordat de când ne știm. Singura rugăminte pe care o mai am la cei la care nu voi putea ajunge și voi trimite cartea prin poștă: să plătiți taxele poștale. În cazul în care nu sunteți de acord, vă rog să îmi comunicați acest lucru. Detaliile le vom discuta pe e-mail, pe facebook sau la telefon.
De săptămâna viitoare voi începe să trimit cartea către voi.

Referitor la concursuri, acestea vor fi posibile doar dacă vor exista peste 200 de cereri contra-cost și astfel, voi da comandă pentru ediția a II-a. Așa că dacă le doriți cu adevărat și considerați că merită, faceți reclamă!

În final, vă mulțumesc tuturor cu respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu