luni, 28 martie 2016

Schimbări la... stări

Se pare că nu am atins destui doritori de poezie sau ideea mea nu i-a încântat pe mulţi (ori poate felul în care mă exprim), dar asta nu mă descurajează. Dacă ar fi să folosesc un model de marketing, devenit clasic, aş spune că deja am peste (gândeşte-te la un număr astronomic pentru un necunoscut) cereri. Realitatea e că absolut nimeni nu mi-a trimis e-mail până în prezent. În aceste condiţii, am decis să suspend ideea concursurilor deoarece pentru a merge "spre mai bine" (cum am denumit prezentul blog), trebuie să-mi fie mie bine, iar, în prezent, dacă mă iau după like-urile de pe facebook, aş ieşi foarte mult în pagubă, ceea ce n-o să se întâmple! Şi pentru că tot am vorbit de like-uri, fiecare persoană care a dat, până în prezent like la pagina https://www.facebook.com/staricorectate, va primi gratuit cartea... Eu oricum vreau să o public. În cazul (puţin probabil) în care, pe parcurs şi după publicare, vor apărea destule cereri, voi reveni şi cu concursurile şi, bineînţeles, cu costul stabilit iniţial pentru carte.

Mulţumesc pentru orice gând, interes, susţinere (sau nu)! Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu