miercuri, 7 septembrie 2016

Omul...

Creşte

Visează

Promite

Face (Oferă) … !ce poate!
uneori se răzândeşte,
alteori revine

şi

Primeşte 
(dar nu întotdeauna ce vrea, ci poate ceea ce are nevoie)

Se bucură
(sau se întristează)

Apoi dispare.

***Am promis recitarea versurilor mele, am început, apoi m-am răzgândit…
Acum am revenit, chiar dacă aproape nimănui nu-i pasă.
Coincidenţă: Nici mie nu îmi pasă, vreau doar să mă ţin de cuvânt până la capăt şi să rămână aici atâta timp cât va exista netul şi soundcloud-ul şi apoi minunatul facebook.
Titlurile capitolelor “Zile şi nopţi înciorate” şi “Ne(de)terminări” din “Stări corectate” se regăsesc audio pe pagina de soundcloud. https://soundcloud.com/picioroag-mihai-ciprian

În viitor, probabil mâine, celelalte două capitole “Gânduri bune” şi “Vise…”

Hai noroc şi pace!***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu